Landschap – Landscape

_DSF4217

13 thoughts on “Landschap – Landscape

    • Ik kan het, Ma ik kan het… zingt Jan Dewilde mij voor. Maar eigenlijk is het een deel(tje) geweest van mijn evolutie in de fotografie, streven naar mooi, naar schoonheid, maar… in feite zijn dit clichés zo groot als die kerk die op de foto staat. Ik heb het gehad, maar… ik kan het… niet laten, als de gelegenheid zich voor doet hap ik toe, het is een oude verslaving waar ik niet van af geraak, ik moet er dringend een ontwenningskuur voor volgen. Alleen raar dat het juist deze foto’s zijn waar het meest op gereageerd wordt, ze zijn “populair”.. ook al een woord waar ik allergisch voor ben. Maar… we zien wel.

Geef een reactie

