Fotograaf op drie poten

Ik ben op zoek naar een goede definitie van een fotograaf…. leuke bezigheid als je ’t mij vraagt !

Bijzonder grappig vond ik deze zin:

Theo Kars 1980

“Bijna alle bekende fotografen zijn autodidact,

terwijl degenen die wel officiële opleiding hebben gevolgd,

zelden iets bereiken”

Ik ken Theo van haar nog van pluimen, maar hiervoor krijgt hij een pluim van mij,

alleen maar omdat ik een autodidact ben 😉

Hier nog even bij vertellen dat ik de 12.237 bezichtigers van mijn foto’s in 2011  vriendelijk bedank.

2 thoughts on “Fotograaf op drie poten

  1. zal direkt ne keer opzoeken wie die theo kars wel mag zijn,
    maar hij is zijn pluim zeker waard 🙂
    ik heb weer hoop gekregen 😉
    mooie site hier !
    fotograaf= iemand die met licht schilderd ?

Geef een reactie

